Performance Marketing by Truniversity – Live Blog

Je sobota ráno a my sedíme v Bratislavskom Connect Coworkingu. Kamil Aujesky z agentúry Digita.sk už viac ako pol hodinu rozpráva o Performance Marketingu a tak som sa rozhodol, že dnešný kurz budem live blogovať. Tak poďme na to:

7:20 stretávame sa s Mišom pred autom, nakladáme veci.

7:30 Kamil skáče do auta a naberáme smer Connect Coworking.

Tesco, rožky, treska, redbull…

8:03 Prichádzame do Connectu, je zavreté, čo znamená že tie zabijácke schody si dávame naspäť.

8:35 Kamil začína prezentáciu teóriou, vysvetľuje základné pojmy a skratky. Na začiatočných slajdoch ukazuje aj to ako dôležité je nastaviť si  landing page a pripraviť priamo k nej kreatívu.

9:09 Vysvetlujeme si “customer journey” čiže používateľskú cestu zákazníkov na internete.

Performance marketing - Customer journey - Truniversity

9:30  Definujeme si cieľové skupiny a Kamil hovorí, o tom ako sa správajú jednotlivý ľudia, a čo im treba v kreatívach v jednotlivých častiach nákupného rozhodovania povedať.

9:39 Kamil ukazuje na reálnych príkladoch kreatív, ktoré riešili v agentúre pre Microsoft, ako správne segmentovať cieľovú skupinu.

9:58 Šerujeme tento blog na facebooku a cez twitter.  A popri tom Kamil rozpráva o typoch banerovej reklamy.

10:00 Prestávka a Mišo sa konečne dočkal svojej vytúženej chvíle. Ako hlavný “šéfkuchár” resp. Capocuoco di Capi zbiera od našich účastníkov objednávky na obed. 3 stranové menu sme im posielali včera mailom.  Frajerinka čo? 

10:36 Máme po prestávke, jedlo sa objednáva a Kamil vysvetľuje dynamický remarketing.

10:45 S Mišom sme práve hodili krátku strategickú poradu mimo prednáškovej miestnosti o pripravovaných projektoch. Máte sa na čo tešiť!

11:28 Točí ma kamera! Resp. iPhone. Chystáme video-upútavku na náš novo pripravovaný projekt.

11:43 Kamil vysvetluje ako a na základe akých metrík sa vyhodnocujú kampane.

11:54 Videá máme dotočené. Za 10 minút je tu jedlo. Tešíme sa, mňam!

12:15 Začíname obedovať . Tak dobrú chuť aj vám, ak nás čítate.

12:43 Máme dojedené. Ešte chvílku počílujeme a pokračujeme poobedňajším blogom, v ktorom si naši úšastníci budú reálne vytvárať wireframe pre svoje landing page.

Kurz performance marketingu - obed v Connecte - Truniversity

 

13:12 Začíname druhý blok nášho kurzu. Analyzujeme heatmapy.

Kurz performance marketingu - v Connecte - Truniversity

14:42 Prvá “workshop úloha” v plnom prúde. Účastníci kreslia wireframe na landing page FunFónu. Chvíľka ticha, niekto “odpisuje”, niekto kreslí priamo na kompe.

Kurz performance marketingu - v Connecte - Truniversity

 

15:47 Po prátkej pauze začíname so 4P marketingu. Price (cena) Product (produkt) Place (miesto) a Promotion (Podpora). Čaká nás sekcia plná príkladov a praktických ukážok z praxe.

16:25 Momentálne Kamil učí, ako si správne vyskladať online stratégiu. Základom je správne si zadefinovať svoje cieľové skupiny. Priamo na kurze teraz účastníci robia stratégiu pre našu Truniversity. Kto bude najlepší, beremeho ako konzultanta!

Kurz performance marketingu - v Connecte - Truniversity

17:30 Koniec fajront! Dakujeme že ste prišli alebo nás aspon takto online sledovali. Ideme sa zbaliť a hodiť si zaslúžené pivko.