
Typy zhody kľúčových slov v Google AdWords
Keď si sa už naučil, aký je rozdiel medzi kľúčovými slovami a vyhľadávacími dopytmi, tak ti môžem vysvetliť aj to, čo sú to typy zhody kľúčových slov. V tejto časti sa naučíš ako Google AdWords priraďuje vyhľadávacie dopyty ku kľúčovým slovám v tvojom účte. Postupne ti vysvetlím, čo je to voľná zhoda, modifikovaná voľná zhoda, frázová zhoda a nakoniec presná zhoda. Samostatnou kategóriou sú vylučujúce kľúčové slová. Poviem ti, aké obmedzenia existujú pri písaní kľúčových slov v Google AdWords a na záver ťa naučím, ako si nastavíš cieľovú URL adresu zvlášť pre každé kľúčové slovo v tvojom účte.
-
6 hodín učiva
-
Komunikácia s lektorom
-
Truniversity certifikát
-
100 % garancia vrátenia penazí
-
Prístup 24/7
-
Obsah rovný 2 dňom offline školenia
Otázky iných študentov
Kúp si tento kurz a budeš mi môcť položiť konkrétnu otázku k tejto téme.
Prehľad kurzu
|
1. | Základy Google Display Network | 5:14 |
|
2. | Cielenie reklám v Google Display Network | 15:22 |
|
3. | Demografické cielenie v Google Display Network | 9:41 |
|
4. | Úvod do Remarketingu a Retargetingu | 11:08 |
|
5. | Remarketing cez Google AdWords | 12:20 |
|
6. | Remarketing cez Google Analytics | 15:28 |
|
7. | Remarketing vo vyhľadávaní Google | 9:08 |
|
8. | Dynamický remarketing v Google Display Network | 19:14 |
|
9. | Remarketing Best Practices | 21:20 |
|
10. | Plánovač kampaní v Google Display Network | 8:13 |