
Štruktúra účtu Google AdWords podľa rôznych kritérií
V tejto časti môjho online kurzu ti ukážem rôzne princípy toho, ako pristupovať k tvorbe štruktúry účtu. Ukážem ti, ako môžeš navrhnúť štruktúru účtu podľa štrktúry tvojho webu, podľa príbuznosti kľúčových slov, typu zhody kľúčových slov a rôznych iných kritérií. Neexistuje štruktúra účtu, ktorá je ideálna alebo správna. Na základe vedomostí, ktoré tu získaš si budeš musieť vytvoriť vlastnú štruktúru účtu, ktorá vyhovuje tvojim individuálnym potrebám.
-
6 hodín učiva
-
Komunikácia s lektorom
-
Truniversity certifikát
-
100 % garancia vrátenia penazí
-
Prístup 24/7
-
Obsah rovný 2 dňom offline školenia
Otázky iných študentov
Kúp si tento kurz a budeš mi môcť položiť konkrétnu otázku k tejto téme.
Prehľad kurzu
|
1. | Základy Google Display Network | 5:14 |
|
2. | Cielenie reklám v Google Display Network | 15:22 |
|
3. | Demografické cielenie v Google Display Network | 9:41 |
|
4. | Úvod do Remarketingu a Retargetingu | 11:08 |
|
5. | Remarketing cez Google AdWords | 12:20 |
|
6. | Remarketing cez Google Analytics | 15:28 |
|
7. | Remarketing vo vyhľadávaní Google | 9:08 |
|
8. | Dynamický remarketing v Google Display Network | 19:14 |
|
9. | Remarketing Best Practices | 21:20 |
|
10. | Plánovač kampaní v Google Display Network | 8:13 |