Konverzie v Google AdWords

V tejto časti online kurzu sa naučíme, aké sú typy konverzií v Google AdWords. Dozvieš sa napríklad, aký je rozdiel medzi meraním všetkých konverzií alebo iba jedinečných. Stručne si niečo povieme aj ku konverziám po vzhliadnutí, odhadovaným konverziám a telefonickým konverziám. Týmto 3 typom konverzií sa budeme detailnejšie venovať v ďalších častiach online kurzov Truniversity.

Čo dostaneš?

Otázky iných študentov

Kúp si tento kurz a budeš mi môcť položiť konkrétnu otázku k tejto téme.

Prehľad kurzu

Základy Google AdWords
1. Čo je Google AdWords? 1:38
2. Úvod do Reklamy vo vyhľadávaní Google 6:11
3. Úvod do Google Display Network 3:10
4. Silné a slabé stránky Google AdWords 6:30
5. Formáty reklám vo vyhľadávaní 21:49
6. Formáty reklám v Google Display Network 9:42
7. PPC reklama, Reklama vo vyhľadávaní, Textová reklama a Kontextová reklama 4:13
8. Nastavenie rozpočtu v Google AdWords 6:38
9. Cenové modely v Google AdWords 9:41
10. Platby za reklamy v Google AdWords 3:57
11. Spôsob zobrazovania reklám v Google AdWords 6:09
12. Geografické cielenie reklám v Google AdWords 7:38
13. Jazykové cielenie reklám v Google AdWords 3:33
14. Geografické vs. Jazykové cielenie v Google AdWords [Príklady] 11:13
15. Základy merania konverzií 6:21
16. Konverzie v Google AdWords 6:21
17. Typy konverzií v Google AdWords [Príklad] 2:55
18. Nastavenie merania konverzií v Google AdWords 9:04
19. Čo je štruktúra účtu Google AdWords a prečo je dôležitá 6:15
20. Štruktúra účtu Google AdWords podľa rôznych kritérií 12:08
21. Štruktúra účtu Google AdWords [Príklad] 5:42
Základy Google Display Network
1. Základy Google Display Network 5:14
2. Cielenie reklám v Google Display Network 15:22
3. Demografické cielenie v Google Display Network 9:41
4. Úvod do Remarketingu a Retargetingu 11:08
5. Remarketing cez Google AdWords 12:20
6. Remarketing cez Google Analytics 15:28
7. Remarketing vo vyhľadávaní Google 9:08
8. Dynamický remarketing v Google Display Network 19:14
9. Remarketing Best Practices 21:20
10. Plánovač kampaní v Google Display Network 8:13
Základy Inzercie vo Vyhľadávaní Google
1. Základy reklamy vo vyhľadávaní - Google Search 2:41
2. Skóre kvality v Google AdWords 12:25
3. Hodnotenie reklám v Google AdWords 3:25
4. Max. CPC vs. Skutočná CPC - Koľko zaplatím? 3:39
5. Kľúčové slovo vs. vyhľadávací dopyt 4:13
6. Typy zhody kľúčových slov v Google AdWords 11:08
7. Ako nastaviť typ zhody kľúčových slov v Google AdWords 8:39
8. Rýchla analýza kľúčových slov 10:42
9. Písanie textových reklám vo vyhľadávaní Google 19:03
10. Dynamické vkladanie kľúčových slov do reklám vo vyhľadávaní Google 7:37

Hlavný partner projektu

Partneri

← Späť
Vitaj späť!
Sme radi, že si tu.
← Späť
Začni sa vzdelávať zadarmo
Problém pri registrácii. Skúste neskôr alebo nás kontaktujte
Prihlaseny

Vytvorením účtu alebo prepojením účtu na Truniversity-online.sk súhlasím s Podmienkami používania a Zásadami ochrany osobných údajov.

← Späť
Bol si odhlásený

Bol si automaticky odhlásený, pretože si sa prihlásil s tvojim účtom na inom zariadení.

Tvoj účet má licenciu iba pre 1 užívateľa a jeho zdieľanie s inými ľuďmi je proti našim pravidlám používania.

V prípade porušenia našich pravidiel, si vyhradzujeme právo zablokovať tvoj účet.

← Späť
Produkt bol úspešne pridaný do košíka