Cielenie reklám v Google Display Network

V tomto videu sa budeme venovať asi jednej z napodstatnejších vecí pri inzerovaní v Google Display Network. Naučíš sa, aké sú dostupné možnosti cielenia. Budeš vedieť, aký je rozdiel medzi kontextovým cielením reklám (cielenie na témy, umiestnenia a kľúčové slová) a cielením na publiká (cielenie na záujmy, remarketing a podobných užívateľov). Ukážem ti tiež, kde a ako zacieliš svoje reklamy priamo v nástroji Google AdWords.

Čo dostaneš?

Otázky iných študentov

Paulína Tóthová

Ahoj Michal chcem sa ťa spýtať nasledovné:
1. ak s vyberiem stránky na ktorých chcem inzerovať (napr. ten refresher) už nemusím vyberať vylučujúce webové stránky, či?
2. V príručke google som našla, že kľúč. slová sa dajú cieliť buď tak, že sa nachádzajú na webových stránkach – čiže to kontext. cielenie- , alebo ich užívatelia sami vyhľadávajú. To budú asi tie nákupné ciele. Kde toto nastavenie nájdem?
3. Ako si myslíš že je najlepšie robiť kombinácie cielenia? Spraviť viac reklamných skupín a napr. jednu cieliť len na určité web. stránky, ďalšiu skupinu len na kľúč.slová atď. alebo to kombinovať?

Odpovede na otázky vidia iba ľudia, ktorí majú zakúpený tento kurz.

Pridaj sa k nim

Michal Stín Truniversity
Michal Stín

Lorem Ipsum je fiktívny text, používaný pri návrhu tlačovín a typografie. Lorem Ipsum je štandardným výplňovým

textom už od 16. storočia, keď neznámy tlačiar zobral sadzobnicu plnú tlačových znakov a pomiešal ich, aby tak vytvoril vzorkovú knihu.

Julian

Ahoj Michal,

chcel by som sa opýtať, či aj samotné webstránky majú nejakú moc ovplyvňovať, aká firma bude na nich používať reklamu prostredníctvom GDN. Napr. ak by produkty a služby boli nejakým spôsobom kontroverzné a jednoducho by to nemuselo prospievať imidžu samotnej webstránky.
V súvislosti s tým by som sa tiež ešte chcel opýtať, či sa stáva, resp. či to je v súlade s etickým kódexom ak jedna firma si robí reklamu na webstránke konkurencie (povedzme, že je v GDN). Stáva sa to? Je to správne? Má tá konkrétna webstránka nejakú kompetenciu tomu zabrániť.

Ďakujem krásne za odpovede a THUMBS UP za skvelý kurz 😉

Odpovede na otázky vidia iba ľudia, ktorí majú zakúpený tento kurz.

Pridaj sa k nim

Michal Stín Truniversity
Michal Stin

Lorem Ipsum je fiktívny text, používaný pri návrhu tlačovín a typografie. Lorem Ipsum je štandardným výplňovým

textom už od 16. storočia, keď neznámy tlačiar zobral sadzobnicu plnú tlačových znakov a pomiešal ich, aby tak vytvoril vzorkovú knihu.

Prehľad kurzu

Základy Google AdWords
1. Čo je Google AdWords? 1:38
2. Úvod do Reklamy vo vyhľadávaní Google 6:11
3. Úvod do Google Display Network 3:10
4. Silné a slabé stránky Google AdWords 6:30
5. Formáty reklám vo vyhľadávaní 21:49
6. Formáty reklám v Google Display Network 9:42
7. PPC reklama, Reklama vo vyhľadávaní, Textová reklama a Kontextová reklama 4:13
8. Nastavenie rozpočtu v Google AdWords 6:38
9. Cenové modely v Google AdWords 9:41
10. Platby za reklamy v Google AdWords 3:57
11. Spôsob zobrazovania reklám v Google AdWords 6:09
12. Geografické cielenie reklám v Google AdWords 7:38
13. Jazykové cielenie reklám v Google AdWords 3:33
14. Geografické vs. Jazykové cielenie v Google AdWords [Príklady] 11:13
15. Základy merania konverzií 6:21
16. Konverzie v Google AdWords 6:21
17. Typy konverzií v Google AdWords [Príklad] 2:55
18. Nastavenie merania konverzií v Google AdWords 9:04
19. Čo je štruktúra účtu Google AdWords a prečo je dôležitá 6:15
20. Štruktúra účtu Google AdWords podľa rôznych kritérií 12:08
21. Štruktúra účtu Google AdWords [Príklad] 5:42
Základy Google Display Network
1. Základy Google Display Network 5:14
2. Cielenie reklám v Google Display Network 15:22
3. Demografické cielenie v Google Display Network 9:41
4. Úvod do Remarketingu a Retargetingu 11:08
5. Remarketing cez Google AdWords 12:20
6. Remarketing cez Google Analytics 15:28
7. Remarketing vo vyhľadávaní Google 9:08
8. Dynamický remarketing v Google Display Network 19:14
9. Remarketing Best Practices 21:20
10. Plánovač kampaní v Google Display Network 8:13
Základy Inzercie vo Vyhľadávaní Google
1. Základy reklamy vo vyhľadávaní - Google Search 2:41
2. Skóre kvality v Google AdWords 12:25
3. Hodnotenie reklám v Google AdWords 3:25
4. Max. CPC vs. Skutočná CPC - Koľko zaplatím? 3:39
5. Kľúčové slovo vs. vyhľadávací dopyt 4:13
6. Typy zhody kľúčových slov v Google AdWords 11:08
7. Ako nastaviť typ zhody kľúčových slov v Google AdWords 8:39
8. Rýchla analýza kľúčových slov 10:42
9. Písanie textových reklám vo vyhľadávaní Google 19:03
10. Dynamické vkladanie kľúčových slov do reklám vo vyhľadávaní Google 7:37

Hlavný partner projektu

Partneri

← Späť
Vitaj späť!
Sme radi, že si tu.
← Späť
Začni sa vzdelávať zadarmo
Problém pri registrácii. Skúste neskôr alebo nás kontaktujte
Prihlaseny

Vytvorením účtu alebo prepojením účtu na Truniversity-online.sk súhlasím s Podmienkami používania a Zásadami ochrany osobných údajov.

← Späť
Bol si odhlásený

Bol si automaticky odhlásený, pretože si sa prihlásil s tvojim účtom na inom zariadení.

Tvoj účet má licenciu iba pre 1 užívateľa a jeho zdieľanie s inými ľuďmi je proti našim pravidlám používania.

V prípade porušenia našich pravidiel, si vyhradzujeme právo zablokovať tvoj účet.

← Späť
Produkt bol úspešne pridaný do košíka