Chyby v copywritingu

V tomto videu ti ukážem čomu by si sa mal pri písaní svojich textov vyhýbať a prečo. Predstavím ti najzákladnejšie chyby copywritingu a verím, že ta inšpirujem k tomu, aby boli tvoje texty čo najlepšie a bez zbytočných chýb.

Čo dostaneš?

Otázky iných študentov

Julian

Zdravim Kuko,

len taká kratučká otázka. V sekcií, kde hovoríš o tom, že by sa nemali používať negatíva, je to naozaj vždy tak? Nedalo by sa argumentovať , že fráza „nebuďte poslední“ môže byť v istých prípadoch účinnejšia? Predsa tá emócia pocit byť vynechaný alebo „posledný“ je u ľudí silná a dá sa s ňou pracovať aj pri marketingu. Sú na to aj nejaké odborné štúdie? Aký je Tvoj názor na to?
Ďakujem.

Odpovede na otázky vidia iba ľudia, ktorí majú zakúpený tento kurz.

Pridaj sa k nim

Jakub_Mazán_Truniversity
Jakub Mazán

Lorem Ipsum je fiktívny text, používaný pri návrhu tlačovín a typografie. Lorem Ipsum je štandardným výplňovým

textom už od 16. storočia, keď neznámy tlačiar zobral sadzobnicu plnú tlačových znakov a pomiešal ich, aby tak vytvoril vzorkovú knihu.


Hlavný partner projektu

Partneri

← Späť
Vitaj späť!
Sme radi, že si tu.
← Späť
Začni sa vzdelávať zadarmo
Problém pri registrácii. Skúste neskôr alebo nás kontaktujte
Prihlaseny

Vytvorením účtu alebo prepojením účtu na Truniversity-online.sk súhlasím s Podmienkami používania a Zásadami ochrany osobných údajov.

← Späť
Bol si odhlásený

Bol si automaticky odhlásený, pretože si sa prihlásil s tvojim účtom na inom zariadení.

Tvoj účet má licenciu iba pre 1 užívateľa a jeho zdieľanie s inými ľuďmi je proti našim pravidlám používania.

V prípade porušenia našich pravidiel, si vyhradzujeme právo zablokovať tvoj účet.

← Späť
Produkt bol úspešne pridaný do košíka