Cieľ chalanov naučiť manažérov malých a stredných podnikov pracovať s online nástrojmi svojpomocne si nás získal. Sme radi, že ich hostíme v Impact HUBe. Tešíme sa na ich praktické kurzy a ďakujeme, že svoj čas venovali aj mentoringu našich členov.
Nauč sa Copywriting z domu
Pozrieť videoRád by som ti predstavil môj Online Kurz Copywritingu. V tomto videu sa ti predstavím a poviem pre koho je kurz copywritingu určený, čo v ňom nájdeš a čo sa naučíš. Ak by si mal akékoľvek otázky pokojne mi napíš na kurzy@truniversity.sk. Verím, že sa vidíme v kurze.
-
2 hodiny videa
-
Komunikácia s lektorom
-
Truniversity certifikát
-
100 % garancia vrátenia penazí
-
Prístup 24/7
-
Priebežná aktualizácia obsahu
Základy copywritingu
V tomto Online Kurze Copywritingu nájdeš 19 videí, ktoré ti ukážu čo všetko musíš zvládnuť ešte pred samotným začatím písania textov. Zistíš, ktoré sú základné piliere copywritingu a akým chybám sa máš vyvarovať. V závere kurzu sa naučíš, ako napísať správny slogan, názov alebo predmet newslettra.
|
1. |
Základné pojmy a téoria copywriting-u |
3:17 |
|
2. |
Čo treba spraviť pred začatím písania textov |
2:33 |
|
3. |
Definovanie cieľových skupín - persóny |
4:37 |
|
4. |
Nákupné modely AIDA a See - Think - Do - Care |
4:18 |
|
5. |
Zadefinovanie Tone of voice |
5:44 |
|
6. |
Prvý pilier copywritingu - jednoduchosť |
4:54 |
|
7. |
Druhý pilier copywritingu - gramatika |
4:21 |
|
8. |
7 pilierov dobrého copywritingu |
5:37 |
|
9. |
Chyby v copywritingu |
4:40 |
|
10. |
Začíname písať vlastné texty |
4:46 |
|
11. |
Webový copywriting - SEO a jeho význam |
3:32 |
|
12. |
Rozdelenie webu do sekcií |
4:20 |
|
13. |
Ako písať texty na jednotlivé sekcie webu |
5:07 |
|
14. |
Ako napísať dobrý blog post |
6:35 |
|
15. |
Call to action prvky na tvojom webe |
6:09 |
|
16. |
Predmet mailu a dobrý titulok |
6:05 |
|
17. |
Ako písať texty na sociálnach sieťach |
3:32 |
|
18. |
Ako vytvoriť názov pre novú firmu alebo produkt |
6:36 |
|
19. |
Ako vytvoriť dobrý firemný slogan |
4:39 |
Povedali o nás
Baška Klimek Zakladateľka Impact Hub Bratislava
Michaela Číková www.dvereotvorene.eu
Svetové – priateľská atmosféra,jasný obsah prezentácie,kvalitné a výborné userfriendly odprezentovanie informácií,uvedenie príkladov a možnosť odskúšania na vlastnej stránke s prídavkom tipov a trikov = spokojnosť na mojej strane.
Eva Šimková Headhunter
Veľmi prínosný kurz pre začínajucich podnikateľov, pripadne ludi, ktorí sa príliš neorientujú v oblasti online marketingu, ale mali by sa. Odporúčam hlavne pre ľudí, ktorí už majú projekt a teda majú poznatky na čom aplikovat.
Dominika Babulicová Profesia, spol. s.r.o.
Všetko je o ľuďoch, preto oceňujem hlavne ľudský prístup lektora. Paťo bol po odbornej stránke dobre pripravený, mal zaujímavú prezentáciu plnú príkladov z praxe a odpovede na všetky otázky. Zároveň bol zvedavý na naše reálne problémy a vedel nám poradiť aj individuálne. Výborne spracované case studies, priebežné úlohy a praktická ukážka priamo na hodine pomohli k tomu, že sme si z kurzu neodniesli len kvantá teórie. Efektívne investované peniažky, ktoré sa vďaka množstvu získaných znalostí rýchlo vrátia.
Jana Johanesová Marketingový manažér
Kurz bol super. Veľmi si cením kvalitu, odbornost, starostlivost aj prostredie. Patrik sa fakt snažil odovzdať nám zo svojho know-how čo najviac, bol veľmi flexibilný a ústretový. Super!
Vladimír Kubrický Realitná kancelária REALIS & Partners, s.r.o.
Kurz ma príjemne prekvapil a bol veľkou inšpiráciou pre intenzívnejšie aktivity na Facebooku. Veľká vďaka patrí Michalovi. Okrem toho, že sa o nás ako organizátor príkladne staral, bol prínosom aj v odbornej diskusii. Kurz prebiehal v komornej atmosfére, cítil som sa výborne. Som rád, že už nemusím kvôli podobným kurzom cestovať do Česka.