Tvoja firma na internete jednoducho musí byť stoj čo stoj

  • Jakub Mazán
  • 12. dec 2016
  • Nezaradené

Časy kedy bol internet len výdobytok modernej doby určený pre pár vyvolených sú už nadobro preč. A keď hovorím nadobro, myslím tým naozaj nadobro. Tak napríklad: Regulačný úrad oznámil, že v roku 2015 aktívne využívalo len mobilný internet na Slovensku 3,69 milióna používateľov, čo je približne 68 percent obyvateľov Slovenska. V roku 2016 je na Slovensku pripojených k internetu celkovo 4,477,641 ľudí, čo je 82.5 % celej populácie Slovenska. Konkrétne čísla si môžeš pozrieť v nasledujúcej tabuľke

Slovensky internet - navstevnost

(zdroj: http://www.internetlivestats.com/internet-users/slovakia/)

Aby si si vedel predstaviť koľko ľudí je aktívnych na slovenskom internete a teda koľko potenciálnych zákazníkov vieš na internete zasiahnuť pozri si nasledujúce čísla:

Počet ľudí, ktorí majú na Slovensku prístup na internet na dennej báze. ⬇

kolko ludi ma pristup na internet na Slovensku

Počet ľudí, ktorí používajú smartphone. ⬇

pouzivatelia smartphonov na Slovensku

Koľko ľudí na Slovensku používa počítač? ⬇

pouzivatelia pocitacov na Slovensku

Koľko ľudí na Slovensku používa tablet? ⬇

pouzivatelia tabletov na Slovensku

Koľko ľudí používa iba jedno zariadenie na pripojenie k internetu? ⬇

kolko percent ludi pouziva jedno online zariadenie

Koľko ľudí používa dve zariadenia? ⬇

kolko percent ludi pouziva 2 online zariadenia

Koľko ľudí používa 3 zariadenia? Napr. počítač, tablet a smartphone? ⬇

kolko percent ludi pouziva 3 online zariadenia

Priemerný počet pripojených zariadení na jedného človeka. ⬇

Priemerny pocet zariadeni na cloveka na Slovensku

Sú ľudia na Slovensku online zaťiaľ čo súčasne sledujú televíziu? ⬇

Multiscreening na Slovensku

Všetky tieto čísla som vytiahol odtiaľto: https://www.consumerbarometer.com/ Je tam toho oveľa viac, tak si to určite mrkni, ak budeš mať čas a chuť.

Musí byť môj biznis naozaj prítomný na internete?

Či sa to niekomu páči alebo nie, dnes už sa žiadny biznis nezaobíde bez prítomnosti na internete. Až 81% ľudí na Slovensku tvrdí, že keď potrebujú akékoľvek informácie, prvé miesto kam sa pozrú je internet. Základom je samozrejme vlastná web stránka a potom aj prítomnosť na sociálnych sieťach a iných kanáloch. Vlastný web je v dnešnom svete jeden z predajcov vo tvojej firme. Jeden z tvojich obchodníkov. Alebo jeden z ľudí tvojho servisného centra, či centra pomoci zákazníkom. Cez vlastnú web stránku už dnes dokážeš predať v podstate čokoľvek. Od oblečenia, cez elektro, služby, potraviny až po doma vyrobené šperky, ktoré sú možno iba tvojim koníčkom. Písať články, tvoriť zaujímavý obsah na svoj blog, či dokonca natáčať videá na telefón je dnes asi tak milión krát jednoduchšie, ako tomu bolo pred 10 rokmi.

Svet sa mení, podnikanie tiež.

Aj keď sa ti to možno nepáči a podnikanie ti funguje zatiaľ dobre, na základe grafov, ktoré som ti ukázal vyššie musíš sám uznať, že akýkoľvek projekt v dnešnej dobe na internete jednoducho musí byť prítomný, aktívny a dohľadateľný. Čo však možno ešte netušíš, že dnes sa už dá vytvoriť si vlastnú webstránku bez toho aby si ty, alebo niekto z firmy či rodiny vedel čo i len 1% z programovania. Spolu s firmou Websupport sme pre teba pripravili skvelú príležitosť ako si založiť svoj prvý web. Natočili sme pre teba online video kurz, v ktorom sa dozvieš ako si vďaka nástroju “Vlastná webstránka” vieš jednoducho a rýchlo vytvoriť svoj prvý web. A ako som už povedal, nemusíš vedieť absolútne nič programovať. Tento kurz dostaneš od nás a Websupportu zadarmo, ak si kúpiš službu “Vlastná webstránka”, ktorá ťa bude v základnom balíčku stáť iba 5 € na mesiac. 5 € mesačne a svoj prvý web vieš mať online do niekoľko hodín. Dopraj svojej firme, alebo začínajúcemu projektu vianočný darček. Sprav im pekný web za pár eur.

Newsletter

Páčil sa ti môj článok? Zapíš sa do newslettra, aby si nezmeškal ďalší.

Páči sa ti článok?
Tak ho posuň na:
Jakub_Mazán_Truniversity
Jakub Mazán CO - FOUNDER

V marketingu pôsobím viac ako 5 rokov. Pracoval som v rôznych reklamných agentúrach ako copywriter a idea maker. V tej poslednej, daren&curtis, som viedol celý kreatívny tím. Spolu s Mišom sme založili Truniversity a venujem sa tiež nastavovaniu komplexných marketingových komunikačných stratégií.

Komentáre

Povedali o nás

Povedali o nás
Baska_Klimek_Impact_HUB_Bratislava-150x150 Baška Klimek Zakladateľka Impact Hub Bratislava

Cieľ chalanov naučiť manažérov malých a stredných podnikov pracovať s online nástrojmi svojpomocne si nás získal. Sme radi, že ich hostíme v Impact HUBe. Tešíme sa na ich praktické kurzy a ďakujeme, že svoj čas venovali aj mentoringu našich členov.

Hodnotenie kurzu Truniversity - Michaela Číková - Truniversity Michaela Číková www.dvereotvorene.eu

Svetové – priateľská atmosféra,jasný obsah prezentácie,kvalitné a výborné userfriendly odprezentovanie informácií,uvedenie príkladov a možnosť odskúšania na vlastnej stránke s prídavkom tipov a trikov = spokojnosť na mojej strane.

Hodnotenie kurzu Truniversity - Eva Šimková - Truniversity Eva Šimková Headhunter

Veľmi prínosný kurz pre začínajucich podnikateľov, pripadne ludi, ktorí sa príliš neorientujú v oblasti online marketingu, ale mali by sa. Odporúčam hlavne pre ľudí, ktorí už majú projekt a teda majú poznatky na čom aplikovat.

Hodnotenie kurzu Truniversity - Dominika Babulicová - Truniversity Dominika Babulicová Profesia, spol. s.r.o.

Všetko je o ľuďoch, preto oceňujem hlavne ľudský prístup lektora. Paťo bol po odbornej stránke dobre pripravený, mal zaujímavú prezentáciu plnú príkladov z praxe a odpovede na všetky otázky. Zároveň bol zvedavý na naše reálne problémy a vedel nám poradiť aj individuálne. Výborne spracované case studies, priebežné úlohy a praktická ukážka priamo na hodine pomohli k tomu, že sme si z kurzu neodniesli len kvantá teórie. Efektívne investované peniažky, ktoré sa vďaka množstvu získaných znalostí rýchlo vrátia.

Hodnotenie kurzu Truniversity - Janka Johannesová Jana Johanesová Marketingový manažér

Kurz bol super. Veľmi si cením kvalitu, odbornost, starostlivost aj prostredie. Patrik sa fakt snažil odovzdať nám zo svojho know-how čo najviac, bol veľmi flexibilný a ústretový. Super!

Hodnotenie kurzu Truniversity - Vladimír Kubrický - Truniversity Vladimír Kubrický Realitná kancelária REALIS & Partners, s.r.o.

Kurz ma príjemne prekvapil a bol veľkou inšpiráciou pre intenzívnejšie aktivity na Facebooku. Veľká vďaka patrí Michalovi. Okrem toho, že sa o nás ako organizátor príkladne staral, bol prínosom aj v odbornej diskusii. Kurz prebiehal v komornej atmosfére, cítil som sa výborne. Som rád, že už nemusím kvôli podobným kurzom cestovať do Česka.

Hlavný partner projektu

Partneri

← Späť
Vitaj späť!
Sme radi, že si tu.
← Späť
Začni sa vzdelávať zadarmo
Problém pri registrácii. Skúste neskôr alebo nás kontaktujte
Prihlaseny

Vytvorením účtu alebo prepojením účtu na Truniversity-online.sk súhlasím s Podmienkami používania a Zásadami ochrany osobných údajov.

← Späť
Bol si odhlásený

Bol si automaticky odhlásený, pretože si sa prihlásil s tvojim účtom na inom zariadení.

Tvoj účet má licenciu iba pre 1 užívateľa a jeho zdieľanie s inými ľuďmi je proti našim pravidlám používania.

V prípade porušenia našich pravidiel, si vyhradzujeme právo zablokovať tvoj účet.

← Späť
Produkt bol úspešne pridaný do košíka