(404) The page you are looking for does not exist.

  • [PRIHLASOVANIE UKONČENÉ] Hľadáme Ambasádorov Online Marketingu

    Kto sme? Ahoj. Sme Truniversity. Vzdelávame ľudí v marketingu a komunikácii a máme pre teba ponuku, ktorá ti môže naštartovať tvoju kariéru. Koho hľadáme? Hľadáme 25 študentov z celého Slovenska, ktorým nestačí iba to, čo sa naučia na svojej škole, ale chcú sa posúvať a skillovať. 25 ľudí, ktorí sa neboja praxe. 25 študentov, ktorí […]

    Čítaj viac
  • Oplatí sa využívať Google+ na propagáciu vášho produktu? [ODPOVEĎ]

    Oplatí sa využívať Google+ na propagáciu vášho produktu alebo služby?

    Otázka Ako môžem využiť Google+ pri marketingu a ako vnímate vy dôležitosť Google+, ak mám produkt pre český a slovenský trh? (E-booky a video návody “ako cestovať šikovne a lacno po svete”). Je to len nice-to-have alebo prináša reálne výsledky? – Janka – Odpoveď Ahoj Janka, ďakujeme za otázku. Google+ je sociálna sieť, ktorá na […]

    Čítaj viac
  • Sprievodca A/B testovaním v online marketingu – 2. diel

    Sprievodca A/B testovaním - 2. diel

    Druhý diel Kamilovho sprievodcu je pokračovaním prvého dielu o A/B testovaní, v ktorom si sa dozvedel, čo všetko môžete v online marketingu testovať. Ak si nečítal prvý dieľ sprievodu A/B testovania v online marketingu, tak ti začať práve ním. Ďalej má už slovo Kamil: Pôvodne som tento článok chcel spraviť ako “manuál pre prácu s dostupnými nástrojmi […]

    Čítaj viac
  • Sprievodca A/B testovaním v online marketingu – 1. diel

    Sprievodca_ab_testovanim_Truniversity

    Kamil sa v predchádzajúcom článku venoval tomu ako vytvoriť Landing Page a mierne v ňom načrtol aj tému A/B testovanie. Preto sa rozhodol túto tému detailnejšie rozobrať. Rozdelil som tento blog na 2 časti. V prvej si povieme čo všetko je možné testovať a uvediem nejaké reálne príklady. A v druhej časti si prejdeme konkrétne nástroje […]

    Čítaj viac
  • 5 tipov pre tvorbu Landing Page, ktorá funguje

    5 tipov ako vytvoriť landing page ktorá funguje - Kamil Aujesky - Truniversity

    Pôvodne som tento článok chcel písať o wireframe tools, ktoré používam a ktoré som vyskúšal. No uvedomil som si, že trošku komplexnejšie to bude mať väčšiu pridanú hodnotu. Nie som grafik ani programátor to je dôležité zdôrazniť na úvod. Som online marketér a viem, že mať iba vymakanú reklamu nestačí. To znamená, že sa často […]

    Čítaj viac
  • Aká je najdôležitejšia metrika na Socialnych sieťach?

    Ja keď som riešil túto tému už dávnejšie jednoznačne pre mňa vyhral engagement. Myslel som si, že každý kto reálne rieši sociálne siete má na to rovnaký názor. Dnes som natrafil na článok, ktorý na Twitter zdielali ľudia z Visibility.Článok je v skratke o tom, že 55 expertov na sociálne siete dostalo otázku: Keby ste mohli merať […]

    Čítaj viac
  • Vyčistite si dáta II. diel: Zbavte sa referral SPAMU v Google Analytics [step-by-ste návod]

    Vycistite_si_data_v_Google_Analytics_2_diel

    V prvom dieli článku Vyčistie si dáta v Google Analytics I., sme hovorili o tom čo je SPAM v Google Analytics, prečo niekto spamuje váš účet Google Analytics a ako zistíte, či je SPAM aj vo vašom účte Google Analytics. V tomto článku si ukážeme ako odfiltrovať SPAM z vášho účtu natrvalo. Pred tým ako […]

    Čítaj viac
  • Vyčistite si dáta I. diel: Máte SPAM v Google Anlytics?

    Vycistite_si_data_v_Google_Analytics_1_diel

    Dnes už takmer každí, kto má stránku používa nástroj Google Analytics. Menej ľudí však vie, že dáta v tomto nástroji nemusia byť presné. Jedným z dôvodov prečo je tomu tak, môže byť aj tzv. SPAM v Google Analytics. Oplatí sa venovať SPAM-u v Google Analytics čas? V poslednej dobe môžeme byť čím ďalej, tým častejšie […]

    Čítaj viac
  • Aký je minimálny budget pre PPC reklamu?

    9_Aky_je_minimalny_budget_pre_PPC_reklamu_Truniversity-FAQ

    Otázka Ahojte, existuje pri PPCčkách niečo ako minimálny kredit na kampaň aby malo zmysel ju vôbec robiť? Ďakujem – Petra – Odpoveď Ďakujeme za otázku Petra. Ak sa vám nechce veľa čítať, tak jednoslovná odpoveď je: “NEEXISTUJE”. Ak sa chcete dozvedieť viac, môžete si prečítať dlhšiu, 1 072 slovnú odpoveď. V Google AdWords a na Facebooku […]

    Čítaj viac
  • Vplývajú unikátne popisy produktov na organické pozície celého webu?

    8_Vplývajú_unikátne_popisy_produktov_na_pozície_vo_vyhladavní_Google_celého_webu_Truniversity-FAQ

    Otázka Prevádzkujem e-shop a mám na svojom webe podkategóriu “ĎALEKOHĽADY”. Posunie ma Google vyššie vo vyhľadávaní na slovo “ďalekohľady”, ak napíšem unikátny texty aj na konkrétne produkty? Alebo je v takom prípade dôležité len to, čo je napísané na samotnej podkategórií ĎALEKOHĽADY a unikátny text na konkrétnom produkte pomôže len tomu jednému produktu?” – Milan […]

    Čítaj viac
Zbieraj od nás všetky čerstvé novinky Chcem novinky