• Home
  • /
  • Odpovede – Truniversity FAQ
  • Oplatí sa využívať Google+ na propagáciu vášho produktu? [ODPOVEĎ]

    Oplatí sa využívať Google+ na propagáciu vášho produktu alebo služby?

    Otázka Ako môžem využiť Google+ pri marketingu a ako vnímate vy dôležitosť Google+, ak mám produkt pre český a slovenský trh? (E-booky a video návody “ako cestovať šikovne a lacno po svete”). Je to len nice-to-have alebo prináša reálne výsledky? – Janka – Odpoveď Ahoj Janka, ďakujeme za otázku. Google+ je sociálna sieť, ktorá na […]

    Čítaj viac
  • Aký je minimálny budget pre PPC reklamu?

    9_Aky_je_minimalny_budget_pre_PPC_reklamu_Truniversity-FAQ

    Otázka Ahojte, existuje pri PPCčkách niečo ako minimálny kredit na kampaň aby malo zmysel ju vôbec robiť? Ďakujem – Petra – Odpoveď Ďakujeme za otázku Petra. Ak sa vám nechce veľa čítať, tak jednoslovná odpoveď je: “NEEXISTUJE”. Ak sa chcete dozvedieť viac, môžete si prečítať dlhšiu, 1 072 slovnú odpoveď. V Google AdWords a na Facebooku […]

    Čítaj viac
  • Vplývajú unikátne popisy produktov na organické pozície celého webu?

    8_Vplývajú_unikátne_popisy_produktov_na_pozície_vo_vyhladavní_Google_celého_webu_Truniversity-FAQ

    Otázka Prevádzkujem e-shop a mám na svojom webe podkategóriu “ĎALEKOHĽADY”. Posunie ma Google vyššie vo vyhľadávaní na slovo “ďalekohľady”, ak napíšem unikátny texty aj na konkrétne produkty? Alebo je v takom prípade dôležité len to, čo je napísané na samotnej podkategórií ĎALEKOHĽADY a unikátny text na konkrétnom produkte pomôže len tomu jednému produktu?” – Milan […]

    Čítaj viac
  • Hodnotí Google články prebrané zo zahraničných zdrojov ako duplicitný obsah?

    7_Hodnotí Google preložené články ako duplicitný obsah_Truniversity-FAQ

    Otázka Je efektíve prekladať zahraničné články? Dá sa tým “oklamať” Google alebo to bude brať ako duplicitný obsah, rovnako ako by som to skopíroval z iného slovenského webu? Samozrejme nemám na mysli prekladať cez Google Translator, ale normálne plynulo anglicky hovoriacim človekom, prípadne treba si dať pozor a trochu tie texty pozmeniť? – Milan Terem […]

    Čítaj viac
  • Zvyšujú originálne články na blogu hodnotu celého webu z hľadiska SEO?

    6 Zvyšujú originálne články na blogu hodnotu celého webu alebo iba konkrétnej podstránky_Truniversity-FAQ

    Otázka Mám na webe blog napr. www.mojeshop1.sk/blog – na tomto blogu sa nachádza veľké množstvo originálnych článkov, pomôžu tieto originálne články celému webu alebo nie? Myslím tým, či Google bude podkladať za “silnejší” celý web alebo vždy berie do úvahy len konkrétnu podstránku? Teda unikátny text pomôže vždy len v tom konkrétnom článku? – Milan […]

    Čítaj viac
  • Ako podporiť experiment v Google Analytics reklamou v Google AdWords?

    5. Ako podporit experiment v Google Analytics reklamou v Google AdWords Truniversity FAQ

    Otázka Ahojte, celkom mi prišlo vhod, že ste takéto niečo vymysleli. Mám otázku: Cez Google Analytics som nastavil experiment na stránku xx.sk a B verziu xx.sk/b. Experiment fičí, všetko je OK. Chcem ho podporiť cez AdWords. Ako to v AdWords nastavit, aby reklama korešpondovala s obsahom. Napríklad, ak je verzia A polite, a verzia B […]

    Čítaj viac
  • Ako propagovať co-working?

    4. Ako propagovat co-working Truniversity FAQ

    Otázka Ako odpromovať priestory coworkingu v Košiciach, keď ľudia nevedia, že sa dá prenajať pracovné miesto (stolička+stôl) a väčšina ani len netuší, čo je to coworking? Taktiež je tu možnosť prenajať si priestory na jeden večer a urobiť prednášku/workshop/event pre (do) 30 ľudí. – Juraj – Odpoveď Keďže vaša otázka je dosť všeobecná, tak musí […]

    Čítaj viac
  • Čo považujete za top chyby pri začínajúcich copywriteroch?

    3_Co_povazujete_za_top_chyby_pri_zacinajucich_copywriteroch_Truniversity-FAQ

    Otázka Čo považujete za TOP chyby pri začínajúcich copywriteroch? – Michal Zuber – Odpoveď Hneď ako mi táto otázka blikla v maily som si spomenul na článok od agentúry Visibility, v ktorom rozoberajú presne túto tému. V podstate by som ho sem mohol celý “prekopčiť”, či dokonca prerozprávať svojími slovami a tváriť sa ako najväčší […]

    Čítaj viac
  • Ako dosiahnuť najvyššiu konverziu v dotazníku spokojnosti na Facebooku?

    2_Ako_by_ste_riesili_dotaznik_spokojnosti_na_Facebooku_Truniversity-FAQ

    Otázka Zdravím, ako by ste riešili dotazník spokojnosti postnutý FB fanúšikom, tak aby bola čo najvyšsia konverzia? – Michal Zuber – Odpoveď V prvom rade si treba zodpovedať otázku “Načo daná firma Facebook používa?”. Vo všeobecnosti prevláda mylná predstava, hlavne u menších a stredných podnikateľov, ktorí nemajú marketingového a komunikačného špecialistu, že Facebook je vhodný […]

    Čítaj viac
  • Ako sa meria čas na stránke v Google Analytics?

    1_Ako_sa_meria_cas_v_Google_Analtycs_Truniversity-FAQ

    Otázka Zaznamenáva sa čas na stránke v Google Analytics, keď má užívateľ otvorený tab v prehliadači a nie je v ňom aktívny? – Účastníci kurzu Performance marketing – Odpoveď Na vysvetlenie tohto problému je najskôr nutné pochopiť, ako je čas strávený na stránke vypočítaný. V nástroji Google Analytics (ďalej iba GA) je vypočítaný ako rozdiel medzi […]

    Čítaj viac
Zbieraj od nás všetky čerstvé novinky Chcem novinky