• [PRIHLASOVANIE UKONČENÉ] Hľadáme Ambasádorov Online Marketingu

    Kto sme? Ahoj. Sme Truniversity. Vzdelávame ľudí v marketingu a komunikácii a máme pre teba ponuku, ktorá ti môže naštartovať tvoju kariéru. Koho hľadáme? Hľadáme 25 študentov z celého Slovenska, ktorým nestačí iba to, čo sa naučia na svojej škole, ale chcú sa posúvať a skillovať. 25 ľudí, ktorí sa neboja praxe. 25 študentov, ktorí […]

    Čítaj viac
  • Sprievodca A/B testovaním v online marketingu – 2. diel

    Sprievodca A/B testovaním - 2. diel

    Druhý diel Kamilovho sprievodcu je pokračovaním prvého dielu o A/B testovaní, v ktorom si sa dozvedel, čo všetko môžete v online marketingu testovať. Ak si nečítal prvý dieľ sprievodu A/B testovania v online marketingu, tak ti začať práve ním. Ďalej má už slovo Kamil: Pôvodne som tento článok chcel spraviť ako “manuál pre prácu s dostupnými nástrojmi […]

    Čítaj viac
  • Sprievodca A/B testovaním v online marketingu – 1. diel

    Sprievodca_ab_testovanim_Truniversity

    Kamil sa v predchádzajúcom článku venoval tomu ako vytvoriť Landing Page a mierne v ňom načrtol aj tému A/B testovanie. Preto sa rozhodol túto tému detailnejšie rozobrať. Rozdelil som tento blog na 2 časti. V prvej si povieme čo všetko je možné testovať a uvediem nejaké reálne príklady. A v druhej časti si prejdeme konkrétne nástroje […]

    Čítaj viac
  • 5 tipov pre tvorbu Landing Page, ktorá funguje

    5 tipov ako vytvoriť landing page ktorá funguje - Kamil Aujesky - Truniversity

    Pôvodne som tento článok chcel písať o wireframe tools, ktoré používam a ktoré som vyskúšal. No uvedomil som si, že trošku komplexnejšie to bude mať väčšiu pridanú hodnotu. Nie som grafik ani programátor to je dôležité zdôrazniť na úvod. Som online marketér a viem, že mať iba vymakanú reklamu nestačí. To znamená, že sa často […]

    Čítaj viac
  • Aká je najdôležitejšia metrika na Socialnych sieťach?

    Ja keď som riešil túto tému už dávnejšie jednoznačne pre mňa vyhral engagement. Myslel som si, že každý kto reálne rieši sociálne siete má na to rovnaký názor. Dnes som natrafil na článok, ktorý na Twitter zdielali ľudia z Visibility.Článok je v skratke o tom, že 55 expertov na sociálne siete dostalo otázku: Keby ste mohli merať […]

    Čítaj viac
  • Vyčistite si dáta II. diel: Zbavte sa referral SPAMU v Google Analytics [step-by-ste návod]

    Vycistite_si_data_v_Google_Analytics_2_diel

    V prvom dieli článku Vyčistie si dáta v Google Analytics I., sme hovorili o tom čo je SPAM v Google Analytics, prečo niekto spamuje váš účet Google Analytics a ako zistíte, či je SPAM aj vo vašom účte Google Analytics. V tomto článku si ukážeme ako odfiltrovať SPAM z vášho účtu natrvalo. Pred tým ako […]

    Čítaj viac
  • Vyčistite si dáta I. diel: Máte SPAM v Google Anlytics?

    Vycistite_si_data_v_Google_Analytics_1_diel

    Dnes už takmer každí, kto má stránku používa nástroj Google Analytics. Menej ľudí však vie, že dáta v tomto nástroji nemusia byť presné. Jedným z dôvodov prečo je tomu tak, môže byť aj tzv. SPAM v Google Analytics. Oplatí sa venovať SPAM-u v Google Analytics čas? V poslednej dobe môžeme byť čím ďalej, tým častejšie […]

    Čítaj viac
  • Performance Marketing by Truniversity – Live Blog

    Je sobota ráno a my sedíme v Bratislavskom Connect Coworkingu. Kamil Aujesky z agentúry Digita.sk už viac ako pol hodinu rozpráva o Performance Marketingu a tak som sa rozhodol, že dnešný kurz budem live blogovať. Tak poďme na to: 7:20 stretávame sa s Mišom pred autom, nakladáme veci. 7:30 Kamil skáče do auta a naberáme […]

    Čítaj viac
  • Zo zákulisia: Načerpajte atmosféru kurzu Facebook marketingu by Truniversity [minúta po minúte]

    V sobotu 11.4.2015 sme robili v bratislavskom Impact HUB-e ďalší z našich kurzov, ktorý viedol Paťo Barták z agentúry Pizza SEO. Patrik vyštudoval psychológiu a aktuálne pracuje ako UX & Social media špecialista. Práve jeho akademický background mu umožňuje veľmi dobre rozumieť tomu ako sa ľudia správajú na internete, čo sa im odohráva v hlave a v neposlednom rade, ako to využiť […]

    Čítaj viac
  • Ako to vyzeralo u nás na kurze SEO a Content marketingu?

    Pred pár dňami sa v Bratislavskom Impact Hub-e konal náš kurz SEO a content marketingu, ktorý viedol Performance Marketing Director z agentúry VISIBILITY, Marek Šulík. Marek je v “odbornej obci” marketérov považovaný za absolútnu špičku vo svojom obore, čo na kurze samozrejme potvrdil. V doobedňajších hodinách sme sa rozprávali o základných teoretických pojmoch a o budovaní […]

    Čítaj viac
  • Page 1 of 3
Zbieraj od nás všetky čerstvé novinky Chcem novinky