Načo je marketérom kvalitný kokaín? Zápisky z Marketing festivalu 2014

  • Michal Stín
  • 05. júna 2016
  • Nezaradené

Namiesto oslavovania Haloween-u sme sa posledný októbrový víkend vydali do Brna na konferenciu Marketing Festival 2014, ktorá bola nabitá svetovými rečníkmi. Už na začiaku sa zakladateľ pochválil, že na svete pravdepodobne nenájdeme konferenciu, kde sa stretnú rečníci v takejto kvalite. Nebál sa použiť označenie “najlepšia konferencia online marketingu na svete”.

 

Marketing Festival 2014 očami Truniversity

K založeniu marketing Festivalu ho viedol fakt, že v v našich podmienkach existuje mnoho vzdelávacích zdrojov na tému online marketingu, ale buď sú POOR alebo zamerané na začiatočníkov, čo je pochopiteľné pretože táto skupina tvorí najväčšie publikum. Našťastie tu je, ale aj niekto kto myslí aj na vzdelávanie tých pokročilejších – Jindrich Fáborský:

 

IMG_0011-1024x687

Prvým spíkrom bol Paggy Moogan, ktorý začínal keď sa Facebook volal ešte The Facebook, Twitter neexistoval a YouTube bol akurát založený. Okrem iného sme sa dozvedeli aj to, že jeho prvá INFOGRAFIKA bola SHIT. Však posúďte sami:

 

IMG_0010-1024x573

Aspoň vidíte, že každý niekde začína a bez FAILOV na začiatku to neide.

Paggy tiež hovorí, že úspešný marketér v budúcnosti stojí na priesečníku kreativity, technológií a stratégie. Čo myslíte, má pravdu?

IMG_0005-1-1024x619

 

Budúcnosť je v mobiloch

Rok 2013 je výnimočný aj kvôli tomu, že je to prvý rok, v ktorom sa viac ľudí prihlasuje na Facebook iba z mobilov ako iba z počítačov. Vyzerá to tak, že robiť online marketing bez zhrnutia stratégie pre mobilné zariadenia už asi nebude možné.

IMG_2195-1024x673

Avinash Kaushik – najväčší high light konferencie

Highlitom celej konferencie bol jednoznačne Avinash Kaushik. Veľmi vtipný chlapík, ktorý vie zaujať a inšpirovať publikum a sám seba nazýva “Digital Marketing Evangelist”. Väčšina účastníkov sa zhodla, že nasledovať v programe po ňom bola naozaj veľká výzva pretože latku nastavil naozaj vysoko.

IMG_0007-1024x522

 

Hovoril o svojom SEE, THINK, DO, CARE Business Frameworku. Okrem toho nezabudol poznamenať, že na pochopenie niektorých dát je potrebný veľmi kvalitný kokaín alebo že komunikovať zákazníkom výlučne predajné posolstvá je ako prísť za slečnou do baru a povedať jej “Vyzleč sa, ideme sa milovať”. Samotnému predaju musí predchádzať fáza zoznámenia so značkou a zvažovania, tak ako samotnému milostnému aktu musí predchádzať zoznámenie, večera a pohár dobrého vína.

CAT VIDEOS RULES THE WORLD

Na YouTube je 26,6 milionov CAT videos a viac ako 6 milionov rôznych variácií Gangam Style. To už hraničí s úchylnosťou:

pngbase64680c2cf77e42fc54

Viete čo je pre Avinasha naozajstným orgazmom? Takáto vizualizácia dát:

IMG_2206-1024x768

Marketing festival sa za posledný víkend posunul o level vyššie a veríme, že ešte stále nedosiahol svoje maximum. Myslíme si, že oproti minulému roku boli tohtoročné prednášky na Marketing Festivale o kúsok odbornejšie a miestami som mal problém niektoré veci na rýchlo pochopiť. Našťastie organizácia tejto konferencie je na špičkovej úrovni a čoskoro budú dostupné video záznamy, kde si budem môcť prednášky detailnejšie preštudovať a implementovať znalosti do praxe.

Faktom však je, že budúci online marketéri stoja pred obrovskou výzvou, ktorou je neustále vzdelávanie. Už nestačí vedieť napísať iba dobrý COPY TEXT do reklamy. Dnes musí online marketér chápať ľudí, vedieť ako sa správajú a taktiež ovládať technické veci ako je HTML, Java Script, databázy a iné skôr technické znalosti. Najlepšie na marketing festivale je, že vieme kade sa treba uberať ďalší rok.

See You Next Year on Marketing Festival 2015!

Newsletter

Páčil sa ti môj článok? Zapíš sa do newslettra, aby si nezmeškal ďalší.

Páči sa ti článok?
Tak ho posuň na:
Michal Stín Truniversity
Michal Stín CO - FOUNDER

Online marketingu sa venujem 5 rokov. Prešiel som si rôznymi oblasťami ako SEO (OnPage a OffPage), PPC reklama (Google AdWords, Facebook), webová analytika, nastavovanie komplexnej online marketingovej stratégie. Pracoval som na viac ako 60 rôznych projektoch. Aktuálne freelancujem a naplno rozbieham Truniversity.

Komentáre

Povedali o nás

Povedali o nás
Baska_Klimek_Impact_HUB_Bratislava-150x150 Baška Klimek Zakladateľka Impact Hub Bratislava

Cieľ chalanov naučiť manažérov malých a stredných podnikov pracovať s online nástrojmi svojpomocne si nás získal. Sme radi, že ich hostíme v Impact HUBe. Tešíme sa na ich praktické kurzy a ďakujeme, že svoj čas venovali aj mentoringu našich členov.

Hodnotenie kurzu Truniversity - Michaela Číková - Truniversity Michaela Číková www.dvereotvorene.eu

Svetové – priateľská atmosféra,jasný obsah prezentácie,kvalitné a výborné userfriendly odprezentovanie informácií,uvedenie príkladov a možnosť odskúšania na vlastnej stránke s prídavkom tipov a trikov = spokojnosť na mojej strane.

Hodnotenie kurzu Truniversity - Eva Šimková - Truniversity Eva Šimková Headhunter

Veľmi prínosný kurz pre začínajucich podnikateľov, pripadne ludi, ktorí sa príliš neorientujú v oblasti online marketingu, ale mali by sa. Odporúčam hlavne pre ľudí, ktorí už majú projekt a teda majú poznatky na čom aplikovat.

Hodnotenie kurzu Truniversity - Dominika Babulicová - Truniversity Dominika Babulicová Profesia, spol. s.r.o.

Všetko je o ľuďoch, preto oceňujem hlavne ľudský prístup lektora. Paťo bol po odbornej stránke dobre pripravený, mal zaujímavú prezentáciu plnú príkladov z praxe a odpovede na všetky otázky. Zároveň bol zvedavý na naše reálne problémy a vedel nám poradiť aj individuálne. Výborne spracované case studies, priebežné úlohy a praktická ukážka priamo na hodine pomohli k tomu, že sme si z kurzu neodniesli len kvantá teórie. Efektívne investované peniažky, ktoré sa vďaka množstvu získaných znalostí rýchlo vrátia.

Hodnotenie kurzu Truniversity - Janka Johannesová Jana Johanesová Marketingový manažér

Kurz bol super. Veľmi si cením kvalitu, odbornost, starostlivost aj prostredie. Patrik sa fakt snažil odovzdať nám zo svojho know-how čo najviac, bol veľmi flexibilný a ústretový. Super!

Hodnotenie kurzu Truniversity - Vladimír Kubrický - Truniversity Vladimír Kubrický Realitná kancelária REALIS & Partners, s.r.o.

Kurz ma príjemne prekvapil a bol veľkou inšpiráciou pre intenzívnejšie aktivity na Facebooku. Veľká vďaka patrí Michalovi. Okrem toho, že sa o nás ako organizátor príkladne staral, bol prínosom aj v odbornej diskusii. Kurz prebiehal v komornej atmosfére, cítil som sa výborne. Som rád, že už nemusím kvôli podobným kurzom cestovať do Česka.

Hlavný partner projektu

Partneri

← Späť
Vitaj späť!
Sme radi, že si tu.
← Späť
Začni sa vzdelávať zadarmo
Problém pri registrácii. Skúste neskôr alebo nás kontaktujte
Prihlaseny

Vytvorením účtu alebo prepojením účtu na Truniversity-online.sk súhlasím s Podmienkami používania a Zásadami ochrany osobných údajov.

← Späť
Bol si odhlásený

Bol si automaticky odhlásený, pretože si sa prihlásil s tvojim účtom na inom zariadení.

Tvoj účet má licenciu iba pre 1 užívateľa a jeho zdieľanie s inými ľuďmi je proti našim pravidlám používania.

V prípade porušenia našich pravidiel, si vyhradzujeme právo zablokovať tvoj účet.

← Späť
Produkt bol úspešne pridaný do košíka