Uvidíme čo prinesie nový rok

  • Jakub Mazán
  • 02. jan 2017
  • Zo zákulisia

Koncom roka 2016 sme sa rozhodovali o tom, akú Vianočnú aktivitu pre našich zákazníkov, alebo potenciálnych zákazníkov pripravíme. Do úvahy prichádzala nejaká výrazná zľava na naše kurzy, alebo súťaž o pár kurzov zadarmo. Zľavu sme zavrhli veľmi rýchlo, lebo „zľavovú“ stratégiu máme nastavenú trošku inak. Ak by som to mal vysvetliť v jednej vete, tak radšej rozdáme niečo zadarmo ako by sme mali operovať veľkými a otvorenými zľavami. V nejakej mailovej konverzácií potom vznikla myšlienka, že kurzy nerozdáme my, ale spravia to za nás naši zákazníci, followeri skrátka ľudia z vonku. A tak vznikol nápad „Staň sa Truniversity Ježiškom“

Ľudia nám mohli jednoducho napísať komu by aký náš kurz venovali a prečo. Postupne sme potom od 14. do 24. decembra vybrali vždy jedného „Ježiška“, ktorý mohol svojmu známemu zvestovať radostnú novinu. Do tejto našej aktivitky sa zapojilo celkovo 118 ľudí. Od študentov až po podnikateľov. Ľudia chceli kurzy darovať svojim spolubývajúcim, partnerom, manželkám, manželom, či zamestnancom vo firme.

Kamil a Kuko ste blázni…

Ľudia nám napísali napr. aj toto:

„Je to pre moju šikovnú frajerku a určite kurz využije kedže rada píše blogy a hocijaké srandy aj ked teraz nemá moc času tak by ju to mohlo nakopnúť. Chcem ho venovať lebo ja som si u vás robil tie free kurzy  a v pohodičke boli dosť a Kamil aj Kuko ste dosť blázni, ale stojí za vami super robotka.“

„Chalani, naozaj si cením tieto vaše aktivity, lebo to, čo robíte na Slovensku v rámci Truniversity je naozaj obdivuhodné. Klobúk dole.“

„Je super, ze davate moznost ludom vzdelavat sa 🙂 kiezby to robili vsetky spolocnosti. Drzim palce! 🙂 „

„Páči sa mi tento nápad, že môžem vyhrať niečo pre druhého a tak mu spraviť radosť.“

„Ľubim vas chlapci… Stale skvele napady a iniciativy! To sa mi paci.“

Podobných odkazov bolo samozrejme omnoho viac a my si každý jeden nesmierne ceníme a vážime.

Niečo za niečo…

Vybratým šťastlivcom som každý deň napísal mail, v ktorom som ich poprosil o to, aby mi poslali nejakú dokumentáciu toho, keď svoj darček predajú svojim známym. Väčšinou mi ľudia poslali screenshot sms-ky alebo facebook správy, v ktorej oznamujú výhru. V mailovej schránke sa mi preto nazbierali pred Vianocami aj takéto obrášteky:

truniversity ježiško výhra

 

Truniversity ježiško výhra

 

Truniversity výhra

V tom istom čase ako sme my spúšťali Truniversity Ježiška sa náš partner Profesia rozhodla, že daruje 50 našich kurzov svojim fanúšikom na Facebooku. Ak by do konca roka nazbierala Profesia na svojom facebooku 50K likeov, rozdali by dokonca 100 našich kurzov. Túto hranicu sa im však prekonať nepodarilo a tak rozdajú „len“ tých sľúbených 50 kurzov. Inak ak je záujem tak klik sem. Rozdávačka stále beží.

Čo ďalej…

V roku 2016 sme mali jasný cieľ. Spustiť platformu na online vzdelávanie a postupne ju rozširovať o nové kurzy. To sa nám aj podarilo a platforma je na 100% funkčná tak ako sme si to predstavovali. Spolu s Websupportom sme pripravili aj nový online kurz a odškolili viacero offline školení. Pred koncom roka sme mali preto zopár strategických stretnutí a cez Vianoce sme si všetci traja majitelia Truniversity dali čas na premýšľanie čo a ako ďalej. Na čo sa sústredíme, aké budú naše ďalšie kroky, ako budeme komunikovať, či dáme nejaké peniaze do marketingu, čo podnikneme, aká bude ďalšia produkcia a kde zarobíme na novú jachtu a Porche… Mali sme tiež zopár stretnutí s partnermi a inými zaujímavými ľuďmi. Je ešte skoro hovoriť o plánoch alebo ceste po ktorej sa vydáme, no pravdou je, že už sa nám nejaké črtajú. Na konci januára chceme mať pred sebou akčný plán aspoň na pol roka a jasne stanovené body, čo a kedy treba spraviť.

Nech to ale už bude hocičo. Sme radi, že stojíš pri nás. Sme radi za každý support, kritiku alebo pomoc. Vážime si každého jedného zákazníka a fanúšika Truniversity a želáme ti, aby si mal rok plný energie, zdravia, dobrej nálady a aby si bol stále taký super a fandil nám.

 

Newsletter

Páčil sa ti môj článok? Zapíš sa do newslettra, aby si nezmeškal ďalší.

Páči sa ti článok?
Tak ho posuň na:
Jakub_Mazán_Truniversity
Jakub Mazán CO - FOUNDER

V marketingu pôsobím viac ako 5 rokov. Pracoval som v rôznych reklamných agentúrach ako copywriter a idea maker. V tej poslednej, daren&curtis, som viedol celý kreatívny tím. Spolu s Mišom sme založili Truniversity a venujem sa tiež nastavovaniu komplexných marketingových komunikačných stratégií.

Komentáre

Povedali o nás

Povedali o nás
Baska_Klimek_Impact_HUB_Bratislava-150x150 Baška Klimek Zakladateľka Impact Hub Bratislava

Cieľ chalanov naučiť manažérov malých a stredných podnikov pracovať s online nástrojmi svojpomocne si nás získal. Sme radi, že ich hostíme v Impact HUBe. Tešíme sa na ich praktické kurzy a ďakujeme, že svoj čas venovali aj mentoringu našich členov.

Hodnotenie kurzu Truniversity - Michaela Číková - Truniversity Michaela Číková www.dvereotvorene.eu

Svetové – priateľská atmosféra,jasný obsah prezentácie,kvalitné a výborné userfriendly odprezentovanie informácií,uvedenie príkladov a možnosť odskúšania na vlastnej stránke s prídavkom tipov a trikov = spokojnosť na mojej strane.

Hodnotenie kurzu Truniversity - Eva Šimková - Truniversity Eva Šimková Headhunter

Veľmi prínosný kurz pre začínajucich podnikateľov, pripadne ludi, ktorí sa príliš neorientujú v oblasti online marketingu, ale mali by sa. Odporúčam hlavne pre ľudí, ktorí už majú projekt a teda majú poznatky na čom aplikovat.

Hodnotenie kurzu Truniversity - Dominika Babulicová - Truniversity Dominika Babulicová Profesia, spol. s.r.o.

Všetko je o ľuďoch, preto oceňujem hlavne ľudský prístup lektora. Paťo bol po odbornej stránke dobre pripravený, mal zaujímavú prezentáciu plnú príkladov z praxe a odpovede na všetky otázky. Zároveň bol zvedavý na naše reálne problémy a vedel nám poradiť aj individuálne. Výborne spracované case studies, priebežné úlohy a praktická ukážka priamo na hodine pomohli k tomu, že sme si z kurzu neodniesli len kvantá teórie. Efektívne investované peniažky, ktoré sa vďaka množstvu získaných znalostí rýchlo vrátia.

Hodnotenie kurzu Truniversity - Janka Johannesová Jana Johanesová Marketingový manažér

Kurz bol super. Veľmi si cením kvalitu, odbornost, starostlivost aj prostredie. Patrik sa fakt snažil odovzdať nám zo svojho know-how čo najviac, bol veľmi flexibilný a ústretový. Super!

Hodnotenie kurzu Truniversity - Vladimír Kubrický - Truniversity Vladimír Kubrický Realitná kancelária REALIS & Partners, s.r.o.

Kurz ma príjemne prekvapil a bol veľkou inšpiráciou pre intenzívnejšie aktivity na Facebooku. Veľká vďaka patrí Michalovi. Okrem toho, že sa o nás ako organizátor príkladne staral, bol prínosom aj v odbornej diskusii. Kurz prebiehal v komornej atmosfére, cítil som sa výborne. Som rád, že už nemusím kvôli podobným kurzom cestovať do Česka.

Hlavný partner projektu

Partneri

← Späť
Vitaj späť!
Sme radi, že si tu.
← Späť
Začni sa vzdelávať zadarmo
Problém pri registrácii. Skúste neskôr alebo nás kontaktujte
Prihlaseny

Vytvorením účtu alebo prepojením účtu na Truniversity-online.sk súhlasím s Podmienkami používania a Zásadami ochrany osobných údajov.

← Späť
Bol si odhlásený

Bol si automaticky odhlásený, pretože si sa prihlásil s tvojim účtom na inom zariadení.

Tvoj účet má licenciu iba pre 1 užívateľa a jeho zdieľanie s inými ľuďmi je proti našim pravidlám používania.

V prípade porušenia našich pravidiel, si vyhradzujeme právo zablokovať tvoj účet.

← Späť
Produkt bol úspešne pridaný do košíka