Performance Marketing by Truniversity – Live Blog

  • Kamil Aujeský
  • 05. júna 2016
  • Nezaradené

Je sobota ráno a my sedíme v Bratislavskom Connect Coworkingu. Kamil Aujesky z agentúry Digita.sk už viac ako pol hodinu rozpráva o Performance Marketingu a tak som sa rozhodol, že dnešný kurz budem live blogovať. Tak poďme na to:

7:20 stretávame sa s Mišom pred autom, nakladáme veci.

7:30 Kamil skáče do auta a naberáme smer Connect Coworking.

Tesco, rožky, treska, redbull…

8:03 Prichádzame do Connectu, je zavreté, čo znamená že tie zabijácke schody si dávame naspäť.

8:35 Kamil začína prezentáciu teóriou, vysvetľuje základné pojmy a skratky. Na začiatočných slajdoch ukazuje aj to ako dôležité je nastaviť si  landing page a pripraviť priamo k nej kreatívu.

9:09 Vysvetlujeme si “customer journey” čiže používateľskú cestu zákazníkov na internete.

 

Performance-marketing-Customer-journey-Truniversity1

9:30  Definujeme si cieľové skupiny a Kamil hovorí, o tom ako sa správajú jednotlivý ľudia, a čo im treba v kreatívach v jednotlivých častiach nákupného rozhodovania povedať.

9:39 Kamil ukazuje na reálnych príkladoch kreatív, ktoré riešili v agentúre pre Microsoft, ako správne segmentovať cieľovú skupinu.

9:58 Šerujeme tento blog na facebooku a cez twitter.  A popri tom Kamil rozpráva o typoch banerovej reklamy.

10:00 Prestávka a Mišo sa konečne dočkal svojej vytúženej chvíle. Ako hlavný „šéfkuchár“ resp. Capocuoco di Capi zbiera od našich účastníkov objednávky na obed. 3 stranové menu sme im posielali včera mailom.  Frajerinka čo? 

10:36 Máme po prestávke, jedlo sa objednáva a Kamil vysvetľuje dynamický remarketing.

10:45 S Mišom sme práve hodili krátku strategickú poradu mimo prednáškovej miestnosti o pripravovaných projektoch. Máte sa na čo tešiť!

11:28 Točí ma kamera! Resp. iPhone. Chystáme video-upútavku na náš novo pripravovaný projekt.

11:43 Kamil vysvetluje ako a na základe akých metrík sa vyhodnocujú kampane.

11:54 Videá máme dotočené. Za 10 minút je tu jedlo. Tešíme sa, mňam!

12:15 Začíname obedovať . Tak dobrú chuť aj vám, ak nás čítate.

12:43 Máme dojedené. Ešte chvílku počílujeme a pokračujeme poobedňajším blogom, v ktorom si naši úšastníci budú reálne vytvárať wireframe pre svoje landing page.

Kurzy_Performance_marketingu by Truniversity v Connect Co-working

13:12 Začíname druhý blok nášho kurzu. Analyzujeme heatmapy.

 

Kurzy_Performance_marketingu by Truniversity v Connecte

14:42 Prvá „workshop úloha“ v plnom prúde. Účastníci kreslia wireframe na landing page FunFónu. Chvíľka ticha, niekto „odpisuje“, niekto kreslí priamo na kompe.

 

Kurz_Performance_marketingu by Truniversity v Connect Co-working

15:47 Po prátkej pauze začíname so 4P marketingu. Price (cena) Product (produkt) Place (miesto) a Promotion (Podpora). Čaká nás sekcia plná príkladov a praktických ukážok z praxe.

16:25 Momentálne Kamil učí, ako si správne vyskladať online stratégiu. Základom je správne si zadefinovať svoje cieľové skupiny. Priamo na kurze teraz účastníci robia stratégiu pre našu Truniversity. Kto bude najlepší, beremeho ako konzultanta!

Kurz performance marketingu - v Connecte - Truniversity

17:30 Koniec fajront! Dakujeme že ste prišli alebo nás aspon takto online sledovali. Ideme sa zbaliť a hodiť si zaslúžené pivko.

Newsletter

Páčil sa ti môj článok? Zapíš sa do newslettra, aby si nezmeškal ďalší.

Páči sa ti článok?
Tak ho posuň na:
Kamil Aujeský Truniversity
Kamil Aujeský LEKTOR

Online som viac ako 6 rokov. Aktuálne pracujem ako Digital Strategy & Performance Manager v mediálnej agentúre Media and Digital Services. Pred tým som pracoval v reklamných agentúrach VISIBILITY a Digita.sk. Vymýšlal a spravoval som kampane pre značky ako sú Coca-Cola, Samsung, Microsoft, AVON, ale aj pre menších lokálnych klientov. Okrem iného píšem aj svoj vlastný blog na kamilaujesky.com, s ktorým som vyhral súťaž Bloger roka 2015.

Komentáre

Povedali o nás

Povedali o nás
Baska_Klimek_Impact_HUB_Bratislava-150x150 Baška Klimek Zakladateľka Impact Hub Bratislava

Cieľ chalanov naučiť manažérov malých a stredných podnikov pracovať s online nástrojmi svojpomocne si nás získal. Sme radi, že ich hostíme v Impact HUBe. Tešíme sa na ich praktické kurzy a ďakujeme, že svoj čas venovali aj mentoringu našich členov.

Hodnotenie kurzu Truniversity - Michaela Číková - Truniversity Michaela Číková www.dvereotvorene.eu

Svetové – priateľská atmosféra,jasný obsah prezentácie,kvalitné a výborné userfriendly odprezentovanie informácií,uvedenie príkladov a možnosť odskúšania na vlastnej stránke s prídavkom tipov a trikov = spokojnosť na mojej strane.

Hodnotenie kurzu Truniversity - Eva Šimková - Truniversity Eva Šimková Headhunter

Veľmi prínosný kurz pre začínajucich podnikateľov, pripadne ludi, ktorí sa príliš neorientujú v oblasti online marketingu, ale mali by sa. Odporúčam hlavne pre ľudí, ktorí už majú projekt a teda majú poznatky na čom aplikovat.

Hodnotenie kurzu Truniversity - Dominika Babulicová - Truniversity Dominika Babulicová Profesia, spol. s.r.o.

Všetko je o ľuďoch, preto oceňujem hlavne ľudský prístup lektora. Paťo bol po odbornej stránke dobre pripravený, mal zaujímavú prezentáciu plnú príkladov z praxe a odpovede na všetky otázky. Zároveň bol zvedavý na naše reálne problémy a vedel nám poradiť aj individuálne. Výborne spracované case studies, priebežné úlohy a praktická ukážka priamo na hodine pomohli k tomu, že sme si z kurzu neodniesli len kvantá teórie. Efektívne investované peniažky, ktoré sa vďaka množstvu získaných znalostí rýchlo vrátia.

Hodnotenie kurzu Truniversity - Janka Johannesová Jana Johanesová Marketingový manažér

Kurz bol super. Veľmi si cením kvalitu, odbornost, starostlivost aj prostredie. Patrik sa fakt snažil odovzdať nám zo svojho know-how čo najviac, bol veľmi flexibilný a ústretový. Super!

Hodnotenie kurzu Truniversity - Vladimír Kubrický - Truniversity Vladimír Kubrický Realitná kancelária REALIS & Partners, s.r.o.

Kurz ma príjemne prekvapil a bol veľkou inšpiráciou pre intenzívnejšie aktivity na Facebooku. Veľká vďaka patrí Michalovi. Okrem toho, že sa o nás ako organizátor príkladne staral, bol prínosom aj v odbornej diskusii. Kurz prebiehal v komornej atmosfére, cítil som sa výborne. Som rád, že už nemusím kvôli podobným kurzom cestovať do Česka.

Hlavný partner projektu

Partneri

← Späť
Vitaj späť!
Sme radi, že si tu.
← Späť
Začni sa vzdelávať zadarmo
Problém pri registrácii. Skúste neskôr alebo nás kontaktujte
Prihlaseny

Vytvorením účtu alebo prepojením účtu na Truniversity-online.sk súhlasím s Podmienkami používania a Zásadami ochrany osobných údajov.

← Späť
Bol si odhlásený

Bol si automaticky odhlásený, pretože si sa prihlásil s tvojim účtom na inom zariadení.

Tvoj účet má licenciu iba pre 1 užívateľa a jeho zdieľanie s inými ľuďmi je proti našim pravidlám používania.

V prípade porušenia našich pravidiel, si vyhradzujeme právo zablokovať tvoj účet.

← Späť
Produkt bol úspešne pridaný do košíka