Blog

Truniversity kupilo Learn2Code

Learn2code kúpilo Truniversity za 1 000 000 €

Nalejme si čistého vína Začiatkom roka sme sa už takmer tradične stretli na strategickom meetingu. Bolo to jedno z tých ťažších stretnutí, na ktorých sme sa pozreli pravde do očí. Zhodli sme sa na tom, že Truniversity nedokážeme ďalej zmysluplne rozvíjať. Venujeme sa viac práci na iných projektoch. Mali sme na stole rozhodnutie, ktoré nebolo […]

Čítať článok arrow

9 cieľov, ktoré môžeš dosiahnuť v online marketingu

#StrategickéMinimum #MarketingovéCiele V tomto blogu sa budem venovať tomu, aké ciele môžeš online marketingom naplniť. Existuje množstvo online marketingových nástrojov, z ktorých každý je vhodný na dosiahnutie iného ciela. 1 nástroj, viac cieľov, viac kreatív Väčšiu online marketingových nástrojov môžeš využiť na splnenie rôznych cieľov. Napríklad na Facebooku môžeš osloviť nových zákazníkov, budovať si vzťah […]

Čítať článok arrow

Online marketing neexistuje a toto nie je clickbait

#StrategickéMinimum #OnlineMarketingNeexistuje Už v predchádzajúcom článku som napísal, že online marketing neexistuje. Neznamená to však, že tento pojem z mojich úst už v živote nebudeš počuť. Chcem len zmeniť to, ako sa na online marketing pozeráš. Online marketing nie je Facebook, web alebo Google Väčšina ľudí si pod pojmom online marketing predstaví určitú konkrétnu oblasť […]

Čítať článok arrow

Čo by si mal vedieť o online marketingu pred tým, ako začneš?

#StrategickéMinimum #PredTýmAkoZačneš 74 % malých a stredných podnikateľov na Slovensku nevyhodnocuje svoje aktivity v online prostredí. Ak patríš do tejto skupiny, prípadne by si chcel začať s online marketingom, tak tento článok je presne pre teba. Dozvieš sa 5 vecí, ktoré musíš vedieť pred tým, ako začneš. Komplexnosť Ak chceš začať s budovaním povedomia o […]

Čítať článok arrow

Digitálny marketing je ako sex teenagerov

#StrategickéMinimum #Základy #Online #Marketing #Basics Každý ho chce robiť, nikto však nevie ako. Mám pocit, že veľa marketérov stále nevie, ako správne uchopiť marketingové aktivity v digitálnom svete a ako z nich vyťažiť maximum. Majitelia malých a stredných firiem majú pocit, že v online prostredí musia byť prítomní, ale netušia, akým smerom sa vydať, pretože […]

Čítať článok arrow
freelaceri-vs-ty

Získaj feedback a rady na zlepšenie pre svoj web zadarmo

V Truniversity sa snažíme pomáhať podnikateľom s marketingom ako to len ide. Osobne si myslím, že prinášame nie len na našom blogu kvalitný, zaujímavý a hodnotný obsah. Venujeme sa tam rôznym témam a pravidelne prispievame aj na blog Websupportu. Skúšal som tvoriť aj video obsah, no dlho som rozmýšľal o tom, aký video obsah by […]

Čítať článok arrow

Povedali o nás

Povedali o nás
Baska_Klimek_Impact_HUB_Bratislava-150x150 Baška Klimek Zakladateľka Impact Hub Bratislava

Cieľ chalanov naučiť manažérov malých a stredných podnikov pracovať s online nástrojmi svojpomocne si nás získal. Sme radi, že ich hostíme v Impact HUBe. Tešíme sa na ich praktické kurzy a ďakujeme, že svoj čas venovali aj mentoringu našich členov.

Hodnotenie kurzu Truniversity - Michaela Číková - Truniversity Michaela Číková www.dvereotvorene.eu

Svetové – priateľská atmosféra,jasný obsah prezentácie,kvalitné a výborné userfriendly odprezentovanie informácií,uvedenie príkladov a možnosť odskúšania na vlastnej stránke s prídavkom tipov a trikov = spokojnosť na mojej strane.

Hodnotenie kurzu Truniversity - Eva Šimková - Truniversity Eva Šimková Headhunter

Veľmi prínosný kurz pre začínajucich podnikateľov, pripadne ludi, ktorí sa príliš neorientujú v oblasti online marketingu, ale mali by sa. Odporúčam hlavne pre ľudí, ktorí už majú projekt a teda majú poznatky na čom aplikovat.

Hodnotenie kurzu Truniversity - Dominika Babulicová - Truniversity Dominika Babulicová Profesia, spol. s.r.o.

Všetko je o ľuďoch, preto oceňujem hlavne ľudský prístup lektora. Paťo bol po odbornej stránke dobre pripravený, mal zaujímavú prezentáciu plnú príkladov z praxe a odpovede na všetky otázky. Zároveň bol zvedavý na naše reálne problémy a vedel nám poradiť aj individuálne. Výborne spracované case studies, priebežné úlohy a praktická ukážka priamo na hodine pomohli k tomu, že sme si z kurzu neodniesli len kvantá teórie. Efektívne investované peniažky, ktoré sa vďaka množstvu získaných znalostí rýchlo vrátia.

Hodnotenie kurzu Truniversity - Janka Johannesová Jana Johanesová Marketingový manažér

Kurz bol super. Veľmi si cením kvalitu, odbornost, starostlivost aj prostredie. Patrik sa fakt snažil odovzdať nám zo svojho know-how čo najviac, bol veľmi flexibilný a ústretový. Super!

Hodnotenie kurzu Truniversity - Vladimír Kubrický - Truniversity Vladimír Kubrický Realitná kancelária REALIS & Partners, s.r.o.

Kurz ma príjemne prekvapil a bol veľkou inšpiráciou pre intenzívnejšie aktivity na Facebooku. Veľká vďaka patrí Michalovi. Okrem toho, že sa o nás ako organizátor príkladne staral, bol prínosom aj v odbornej diskusii. Kurz prebiehal v komornej atmosfére, cítil som sa výborne. Som rád, že už nemusím kvôli podobným kurzom cestovať do Česka.

Hlavný partner projektu

Partneri

← Späť
Vitaj späť!
Sme radi, že si tu.
← Späť
Začni sa vzdelávať zadarmo
Problém pri registrácii. Skúste neskôr alebo nás kontaktujte
Prihlaseny

Vytvorením účtu alebo prepojením účtu na Truniversity-online.sk súhlasím s Podmienkami používania a Zásadami ochrany osobných údajov.

← Späť
Bol si odhlásený

Bol si automaticky odhlásený, pretože si sa prihlásil s tvojim účtom na inom zariadení.

Tvoj účet má licenciu iba pre 1 užívateľa a jeho zdieľanie s inými ľuďmi je proti našim pravidlám používania.

V prípade porušenia našich pravidiel, si vyhradzujeme právo zablokovať tvoj účet.

← Späť
Produkt bol úspešne pridaný do košíka